|
Къчета в резерв |
Но не само интелигентният сюжет прави от творбата класика на 90-те години. Както при втория филм на Тарантино - Криминале (1994), и тук актьорите са умело подбрани (изпълненията на Медсън и Рот са най-добрите в кариерата им), филмът съдържа паметни сцени, превърнали се в част от историята на киното, като във всяка могат да се открият препратки към поп-културата, смятани днес за запазена марка на сценария му. Дали това е сцена, в която мъжете (седнали в кафе преди обира) обсъждат всичко от начина, по който да се дава бакшиш, до смисъла на „Като Дева" на Мадона (заключенията им не са за отпечатване), или пък шокиращата сцена с „ухото" на Медсън. Тарантино подбира думите и действията си толкова умело, че разкрива изцяло личността на всеки от героите, независимо колко тривиални са техните думи. Това е превъзходен дебют на един от най-индивидуалистич-ните киноталанти на 90-те години.